En fin själ som vandrat vidare
Sov i ro, finaste grannen. 🌸
Vila i frid
Vila i frid ❤️
Tack Sven-Arne för många trivsamma år i Hornnäs.
Vi saknar Dig.
Vila i frid
Jag kommer minnas dig med värme 💖
Jag kommer aldrig glömma det där härliga skrattet och av glädje du gav när du tyckte något var roligt!❤️ Kommer och sakna det och dig farfar!🫶
Älskade pappa, jag hoppas du har fått ro nu ❤️
Jag saknar dig ❤️
Fina bror, jag hann inte prata mer med dig som jag sa sist vi pratades vid. Ville inte ringa dig och störa. Vi kanske ses där du nu är.
Jag saknar dig så , du har lärt mig så mycket & du har varit min största förebild
Älskade fina pappa! ❤️ Jag saknar dig så mycket! 💕🥲
Saknad!
Älskade pappa...saknar dig!
Tack för dom långa samtal vi haft
Vila i frid
En sista hälsning
Vårt sista farväl
En sista hälsning
Vårt sista farväl
En sista hälsning
Tack för allt, farfar. Vi saknar dig, men alla fina minnen vi har tillsammans lever kvar.
Vila i frid
Vila i frid